Kiwi12 Merhaba sezeryan dan cıktıktan bi gün sonra tuvalet yapabildim bu yüzden de dediklerine göre gaz sancım vücudum da dolandıgı ıcın agrılarım olmuş agrılarım dedıgım sağ omuz kemıgıme aureklı kramp gıbı agrılar giriyor ve nefes aldırmıyor aşırı aıddetlı bu ağrı böyle bısey yaşayan varmı bana sureklı yürü yoksa sancılar tekrar başlar gaz agrısı dıyor böyle birşey yasadınız mı
DerininAnnesi35 Kiwi12 o ağrı gazdan değil canım. Ben 10 gün çektim o ağrıyı. Ameliyathanede girmişti daha o ağrı bana. Yatış pozisyonundan dediler. Bi de soğuk olunca daha da arttırdı ağrıyı. Epiduralin etkisi diyen de var. Ama bol bol hareket etmen lazım
alangoya_ Kiwi12 ay mahvolmuştum bende ilk doğum yaptığım gün yaşadım doğumdan beterdi o ağrı. Bolca yürüdüm bir de sıcak tut ağrıyan bölgeyi su torbası falan koy mümkünse
sinoli Kiwi12 Bol bol su iç ve merdiven in çık oda da bile yürü, Ensemden vuruyordu ağrı belim her yerim ağrıyordu çok kötüydü ama bende lavobaya ilk gece çıktım, Yürü ve su iç ki ödemlerini de at vücudundan 🙏🏼
Kiwi12 DerininAnnesi35 ne zaman gectı pekı bu agrı bana genel anestezi yaptılar bana gaz sancısı dedıler yürüyünce gecıyor bıraDa olsun
sinoli Kiwi12 Hiç korkacak büyütecek bişey yok, başınız ağrırsa iğne ağrısıdır ama vücudunuz da ağrı varsa gazdır ve bol bol yürüyüş dediğim gibi bilgisizlik olabilir ama merdiven in çık, sıcak tut kendini, kimyon çayı iç 😌
DerininAnnesi35 Kiwi12 benim 10 gün falan sürmüştü. İlk günler daha yoğun oluyordu. Sonra her akşam aynı saatte ağrıdan ağlıyordum diyebilirim. Aniden kasılıyordu. Sonra geçti kendiliğinden
Kiwi12 DerininAnnesi35 aynı durım ya yatağa yattıgım an baslıyor sureklı oturuyorum bu halde veya yürüyorum
Kiwi12 sinoli çok saol kuzum ya valla Drdıklrrının hrşsınk sabah evet gönder hıtmez yapcam bırda şuan yürüye biliyorum
Kiwi12 alangoya_ şu torbası koyuyorum ama pek bı ise yaramıyor ya ama gerçekten normal doğum bışdıgın prenses doğurmuş☹️ sezeryan çok zormuş sknrası