Merveeymenn Kizlar ozelde dogum yapacagim anlastik biyerle ama direk 38 de alalim dedi bebek 36 haftalik gibi gozuktu 37 de olmama ragmen kilo 2900 boy 51 olmus daha fazla gerilemesin dedi bana normalmi bu haftada sezeryan ikinci sezeryanim olcak
Nurse2018 Merveeymenn sezeyanları zaten genelde 38 de yapıyorlar canım bi sorun göremedim ben doktoruna güveniyorsan sorun yoktur bence