deletedmom255 Kızlar 31. Haftam bitmek üzere bu aşıyı yaptırmak zorunlu mu? Doğum anında enfeksiyondan koruyormuş sanırım ama ben henüz yaptırmadım. Geciktik mi dersiniz
Tubaaanurrr deletedmom255 21.hafta civarında ilk doz ilk dozdan 40 gün sonra ikinci doz atıkıyor canım sanırım geç kaldım aile hekimliğindeki ebeye sorabilirsin
deletedmom734 deletedmom255 ben yaptırmadım doğumda birşeyden koruduğu için değil ...doğumun steril şartlarda olamama ihtimaline karşı vurulan bir aşı ..