Nursedakcpnr gulsahklkn ben kullanıyorum gayet iyi geliyor bana yan etki görmedim bebeğe kilo aldırıyor bence onda eminim çünkü ben çok yemek yiyen bir insan değilim ama bebeğimin kilosu önde gidiyor gayet güzel bir takviye
gulsahklkn 1prensannesiiii yok o açıdan sormadım yan etki derken bazı vitaminler mide bulantısı vs yapıyo ya yaşayan varmı diye merak ettim
gorki3408- gulsahklkn Merhaba. Ben de kullanıyorum canım. Doğuma kadar içebilirsin demişti doktorum 😊
yildizzzzzz Doğuma kadar kullandığınız ilaç var mı doktorum gynoferon ve devit doğuma kadar kullanılıyor dedi de gerek var mı bilemedim zaten birer kutu kullandım🙄
gulsahklkn yildizzzzzz Kullanılıyo diye biliyorum hatta kan ilacı doğumdan sonra da devam ediliyo bazen, bebek çektiği için hepsini anemi oluşabiliyo doktorlar genelde doğuma kadar iç diyo