Bugün 38+0 olduk çok şükür baştan beri kendimi normal doğuma hazırlamıştım biri daha iyi biri daha kötü olduğu için değil ama benim tercihim normalden yana her sey iyiyse vs neden normal yollarla doğumumu yapmim yani neyse 34 te doktor “sende normal doğum yapacak potansiyel göremiyorum” dese de ben düşünmedim çok dediğini hayırlısı dedim Bugün ki kontrolümüz de çatı,açıklık muayenesi yaptı açıklık yok zaten daha 2 hafta var yani bebek aşağı inmemis çatın da dar sezaryen dedi…başımdan aşağı kaynar sular döküldü yani sezaryen korkunç bir sey değil belki evet amq ben korkuyorum ve ayrıca ortada mantıklı bi sebep yok…sadece çatın biraz dar dedi bu kadar haftaya persembe gel bi daha açıklığına bakim belki açılman,sancın olur normal doğurursun ama bebek aşağı inmez açıklığın da olmazsa cuma günü sezaryene alırım ha illa normal doğururum diyorsan da ben yokum dedi 🤯 deprem bölgesindeyim ve başka doktor da yok maalsef…nst istedi sonra yine baktı hafif hafif ağrıların başlamış persembeye kadar dur persembe çantanı vs al gel normal istediğin için bi kac gün normal deneriz olmazsa ona göre bakarız dedi,kafam allak bullak oldu çaresiz hissediyorum kendimi resmen yani elimden geleni yapcam persembeye kadar ama bilmiyorum….başından atmak için sezaryen diyorsa da Allah sorsun ne diim daha 2 haftam var sonuçta belki 40 a kadar olcak açıklık vs ama beklemiyor bebek zaten yukarda falan dedi…kısacası moralim yerlerde size anlatıyorum yaşayan var mı diye yada ne bilim spn haftasında olanlar açıklık muayenesi oldunuz mu,doğum şekliniz nedir? Bu mübarek günler hürmetine Duanız da banq da yer verir miisniz en hayırlısı ne ise hakkımda o olsun insaAllah 🥺🤍