BurcuLice Hanımlar merhaba Kayseri şehir Hastanesi’nde memnun kaldığınız ve gittiğiniz doktor var mı? Kardeşim için soruyorum tamam bu doktor benim doktorum güveniyorum kendimizi içimiz rahat emanet edebileceğimiz şimdiden teşekkürler 🤗
Gzmklnncc BurcuLice bir çok doktora gittim orda bi tek Şeyma hanıma randevu alamadım tanıdığım bir çok kişi onu anlattı randevu almadığım İçin gidemiyorum sabah erkenden giderse sıra alabiliyormuş 🌸
Serifemsr Cevat rifat cundubey basindan beri ona gidiyorum son uc ayim insallah dogumumda orda olacak cok ilgili cok memnunum canim
Eda38 BurcuLice işim geri Van’da yaşıyorum ama doğumda Kayseri’de olacağım bende doktor arayışındayım inşallah güzel doğumlarımız olur