izlmisik-16 Nurcihannan aynısı bana da oluyor .. sabahları içince bütün günüm berbat geçiyor o yüzden akşamları içiyorum , sende öyle yapabilirsin😊
Ao526- Nurcihannan Ben sabah erkenden içiyorum 6-7 gibi. Sonra tekrar uyuyorum 10 da uyanıyorum dinç kalkıyorum. Hiç mide bulantısı yapmadı. Sadece aç karnına su içince böyle mide şişlik yapıyor. Ama ben extradan Prilam kullanıyorum o yüzden de midem bulanmıyor olabilir 🤔
Yazmelegi_ Nurcihannan bende de yapıyordu doktoruma söyledim ilacı değiştik birde sabah kahvaltıdan sonra içmemi söyledi öyle yapıyorum içtikten 10 dk snra da Portakal yiyorum sıkıntı olmuyor
Nurcihannan hvvyldz bende gece içtim bi halsizlik geldi beynim benim değil sanki acaba tansiyonummı cıktı
hvvyldz Nurcihannan bilmiyorum ki ben ferrum kullanıyorum ama yeterli gelmiyor 1 ay önce 2 tane demir serumu takılmıstı şimdi yine 2 tane takılacak doğuma kansız girmemen lazım dedi doktorum
Ao526- Melekavsr Yanlız değilsin 🤪 Böylelikle uykuyla ilacın emilimini sağlıyorum Ahahhah 😂 kendi çapımızda tıp tarihine geçebiliriz ahahahha
Melekavsr Ao526- demi demi 😀 ama bak araştırmalara göre ilaç ayakta 10 dakika da oturarak 30 dakikada yatarak 100 dakikada emilim oluyomuş
Ao526- Melekavsr Biz uyuyarak o işi hallediyoruz ahahahah 😂😂 120 dakika falan oluyor. Tam ideal ahahha
Elifce123 Banada doktor gyno ferro sanl vermişti sadece 1 gün içtim midemi mahvetti:( sağlık ocağına gittim değiştirirmisiniz diye oda ferrozinc verdi Aranızda kullanan var mı ferrozinc ?
Yazmelegi_ Elifce123 şuan 21+5 teyim sabah kahvaltıdan sonra içiyorum ve 10 dk sonra Portakal yiyorum o zaman bir sıkıntım olmuyor
Elifce123 Yazmelegi_ Ssğlık ocağına kan vermiştim orda b12 demirim folik asit çok düşmüş dediler :( B12 hap verdi ama tereddütde kaldım kullanmakta. Sağlık ocağı doktorum da doktora sor öyle kullan dedi