Arkadaşlar merhaba çam sakurada takipliyim gidip geliyorum ama artık uzak gelmeye başladı, reyap hastanesinde doğum yapan var mı memnun kalan var mı muayene ücreti nedir bilgilendirirseniz çok mutlu olurum, esencan da da doğum yapanlar takipli olanlar yorum yapabilir mi teşekkürler 🙏❤️