İlla aynı semt olmasına gerek yok 15 km kadar tamamız gider geliriz eşimle özel okmeydanına gidiyorum ama bana güven vermiyor doktor değil normal doğumu ebeler yapıyormuş ani bi durum yada sezeryan ise doktor giriyor. Bide kendi doktorun olmasa o an kim varsa kendi doktorum bebekten kalan parçaları bi doğum da unutmuş sonra tekrar açıp almış içime sinmedi bebek yoğun bakımı olan temiz güzel bi hastane önerisi istiyorum