momyseker Zynpbal_ Stres anında da oluyor mu bilmiyorum, bende 21. haftdayım bazen uzanırken bile toplanabiliyo. Ama özellikle yorulduğumda top gibi toplanıyo sağ tarafıma
momyseker Zynpbal_ yok diye biliyorum. Zaten kısa süreli oluyo. Çok uzun sürmüyo. Ama yine de doktorunuza sorun bence içiniz rahat etsin
Melekavsr Zynpbal_ canım toplandığında sol tarafına yat karnının altına ince bi yastık koy orayı okşa açılıyo bebek hemen bende sık yaşıyorum. Yer açıyo kendine kaslarını geliştiriyo korkulcak bişey yok. Ama stresten hareketleri azalıyo onu bizzat yaşadım 2 gün hiç kımıldamadı desem yeri var
Usengecbiri Hazımsızlık, gaz sorununuz varsa oda yapabilir geçen hafta ben de gittim doktorum bu şekilde söyledi
Usengecbiri Zynpbal_ bende aynı sorunu yaşıyorum malesef özellikle sırt üstü yatınca bir tarafa toplanıyor bebeğim, bol sıvı tüketmek gerekiyor