SAE Merhaba hanımlar, ayrıntılı ultrason renkli mi çekiliyor acaba ve Okan üniversitesi Eray Çalışkan da yaptıranlar var mı aranızda??
tunasmom SAE Öncelikle normal bakılıyor ölçümler yapılıyor her şeye ayrıntılı şekilde bakılıp daha sonrada doktor renklide gösteriyor
tunasmom SAE inşallah canım benim bebe hep eliyle kapatıyor asla göstermiyordu kendini ☺️ umarım senin bebeğin inat değildirde gösterir 🙂