Anonim01 benimde parmak aralarım kaşınıyordu mantar olduğunu öğrendim hiç hayatımda yaşamamıştım. Karbonat sirke bende işe yaramadı. Cildiyeye gittim neyseki hamileyken kullanılan ilaçlar var bi krem verdi bir haftada geçti şükür. Bence sizde bir görünün belki mantar değil alerjik bir şeydir ama mantarsa da yayılma ihtimali var o yüzden beklemeden gidin ona göre krem verirler kaşıntı çok zor bilirim