Tgccnr lansinoh tekli elektrikli kullanıyorum. Bebeğim küvezdeyken elim ayağım oldu, şuanda da gece uyku öğünü yaptırırken kullanıyorum, bir de dışarı çıkmadan sağıyorum dışarda içiriyorum falan. Manuel biraz yorucu olabilir imkan varsa elektrikli alınmalı bence