Kızlar adetime 8 gün var bebek istediğiniz için bu ay hiç korunmadık ve üç gündür deli gibi kasık ağrım var sanki adet olucam ama olamıyorum gibi aşırı halsizlik var dün gece kaşık ağrısından uyuyamadım 3 aylık düşüğüm var aynı ondada böyle olmuştu ümitlenmek istemiyorum ama tutma aşamasında böyle olabilir mi