Gamzeaydin13 Kızlar bisey dicem ben doğum yaptığımdan beri hasta olmadım oğlum şuan nisanın 10 nunda 10 aylık olacakların 12 sinde lekelenmem oldu korunmuyoruz dün hasta olmam lazımdı olmadı dün test yaptım çıkmadı hamile olabilirmiyim
Serencihannn Gamzeaydin13 korunmuyorsanız bu ihtimali de göze almış olmalısınız kan veri n isterseniz
Gamzeaydin13 Serencihannn dün test yaptım akşam cikamdi sadece 1gun gecikti normalde lohusadan sonra hiç hasta olmadim 12 marta lekelenme oldu sadece birgun daha o gün den beri hasta olmadım kafam karıştı
Gamzeaydin13 Serencihannn evet olmadım emzirdigim için hastaneye gittim bu konuda ama 12 marta çok az lekelenmem oldu 1 gün adet gecikmesi yaşadım dün akşam da test yaptim çıkmadi