Merhaba hanımlar. 36+6 haftalık oldum yarın hastane kontrolüm var doktorum nstye baglayacagini,ondan sonrada her hafta gelmemi isteyeceğini söylemişti. İçimdeki his hep bu aralar eli kulagindaymis gibi geliyor 🫠o yüzden çok heyecanlıyım. Basaksehir cam sakuraya gidiyorum geçen sefer ilk kez gitmistim. Bu ikinci gidişim olcak .hastaneye ayrı, doktoruma ayrı bayıldım gerçekten aşırı ilgiliydi çok memnun kaldım. Varmi aranızda bu haftalarda doğum yapmış olan 🫠