aybukekurt55 Kızlar tüp bebek dondurma işleminde ilk bi emriyo dondurdular sonra geriden gelen var yarın tekrar ara dediler aradım dondurmuşlar onu da benim merak ettiğim ikinci dondurulan gelişim olarak ilk dondrulanlandan geri de mi olucak
Novamomy aybukekurt55 gelişim olarak değil ama kalite olarak sınıflandırma yapılıyor en iyi kalite değil de ondan düşük kalite oluyor
minikmucizeemaak Bilgim yok üstte kalsın 🌸 Rabbim yolunu kolaylaştırsın, tez zamanda sağlıkla nasip etsin inşAllah🤲🏻🫶🏼
Novamomy aybukekurt55 bebeğinizi 6 güne kadar geliştirip dondurmuşlar işte ne güzel benim ki de 5. Gün dü
aybukekurt55 Novamomy maşallah emriyolog söylemedi ne olduğunu açıklama yapmadı geriden geliyorlar dedi bende korktum
Ozge-Ka aybukekurt55 5.gün embriyosu diğerine göre daha kaliteli oluyor. İlk önce onu tranafer ederler size büyük ihtimalle:)