Beyzabasyigitt Bugün tam 14+0 olduk cinsiyetimizi öğrendik hep içimden erkek geçiyordu hislerim beni yanıltmadı 🥰 Erkek istediğim için değil de erkek olacak diye geçiyordu öyle de oldu 🥰
funnymummy Beyzabasyigitt hislerim ilk andan itibaren sonra tahminlerim tuttu şükür ki kızımız olacak bizim de 🥰
nhrbsr Beyzabasyigitt benim hislerimde hep tersi ben hiç hissedemedim kızım hep erkek hissediyordum gene hamileyim bu sefer kız kesin dedim oda erkek çıktı😅😅
Adapte34 Beyzabasyigitt valla bende o test çubuğunda iki çizgiyi görünce tamam bu erkek dedim hala da öyle diyorum 13 haftada doktor kıza benzetti ama asla inanmıyorum 😂
serife8796 Bende hep başından beri erkek hissediyorum daha çok yeniyiz biz 6 haftalık ama çok güçlü bi şekilde hissediyorum
Beyzabasyigitt serife8796 benim de aynı öyleydi gebeliğimi 6 haftalıkken öğrendim o zamandan beri içimden hep erkek olacak diye geçti önemli olan sağlıklı olması ama anneler hisseder derler doğruymuş 🥰
serife8796 Beyzabasyigitt tabiki sağlıklı olsun da kız erkek farketmez ki hayırlısıyla dünyaya gelsinler inşallah 😊
Fadimehizz Ben de erkek tahmin ediyordum ama hep hayalim bir kız çocuğumun olmasıydı eşim de öyle istiyordu rabbim gönlümüze göre verdi çok şükür 🙏🏻😍