meryem_06x Zeynepozcan dr kendi kararıma bıraktı sorun yok şimdiye kadar çok şükür bende burdan bi kaç fikir almak istedim açıkçası dr pek güvenemiyorum yurt dışında olduğum için bu dr dan başkasına da gidemiyorum
Zeynepozcan meryem_06x yani neyden dolayı kararsız kaldın bilmiyorum ama bi zararı olsa emin ol tıp da yeri olmaz henüz bende yaptırmadım vaktimiz gelmediği için ama ben mutlaka yaptırmayı düşünüyorum
Fadimehizz Benim doktorum da mutlaka yaptır dedi haftaya pazartesi yaptıracağım inşallah allahın izniyle 🙏🏻
inciata iyiki yaptırdım ilkhamileliğimde ünsilin kullandım erken doğum yaptım şekerden bundada çıktı :( bence yaptırın bebeğiniz daha sağlıklı olması için bebek ölümüne ire olmasına su fazlalığınız olabilir bebeğiniz şeker hastası doğabilir tercih sizin