cauuv1 kızıma hamileyken meyve çok tüketirdim,hatta en çok elma ve muz. Kızım 30 haftasında 2100 kiloydu. Şimdi oğluma hamileyim,kızımı büyütmenin telaşı ile yemeğe fırsat bulamıyorum. Meyveyi de hep kızıma yediriyorum,hep onunla ilgileniyorum kendime zaman yok. O zaman dinlenirdim bol bol,şimdi aslaaa zaman yok😒🥲