Asaf01 bebek çok aşağıdaysa ve aşağıya aşırı baskı yapıyorsa doktorunuz rahim ağzınızı bi kontrol etsin. Benimde öyleydi rahim ağzında da incelme varmış erken doğum riskim vardı hep. Ama doktor muayene edip risk görmediyse sorun yok demek ki bebek yeteri kadar aşağıda değil 😊