Selamlar, 5+3 te çok hafif pembe kanamayla doktora gittim 1 hafta önce keseyi görmüştük. Tekrar alttan baktı, Doktor da kesen büyümüş yolk kesesi oluşmuş ama kesen biraz düzensiz ama yerleşme kanaması mi yoksa keseden dolayı mi kanaman var bilemeyiz bekliycez dedi böyle birşey yaşayan var mı çok stres yaptım 2kimyasal 1 düşüğüm var 5 yıldır çocuk istiyoruz ilk defa keseyi tam anlamıyla görmüştük dünyam başıma yıkıldı🥺 iğne ve fitil verdi akşamına kanama da leke de durdu ama çok huzursuzum kese düzelir mi sonradan ?