Merhaba kızlar, 2022 yılında uzun uğraşlar sonucu kızımı kucagıma almıştım. Öncesinde yaklaşık 9 aylık tedavi ve klomen kullanmıştım. Kızım şuan 13 aylık ve tekrar hamile olduğumu öğrendim. Hicbişey kullanmadık. Sadece adetlerim düzene girmişti. Benim gibi bu hastalıkla mücadele edenlere umut olsun diye yazmak istedim 💗🌸