Asena33 bana kalsa dogdugu gunden itibaren odasinda kalsin istiyorm ama her duyan kiziyor 😀 doktora sordum 4 aylikken ayirmayi dusunuyorum anne yaninda 4 aya kadar kalmasi oneriliyor. Simdilerde hersey imkanli kameramizda var odasinda onu kullanacagiz. 2 yaş cok gec kalinmis bir yaş bana kalirsa. Ne kadar erken olursa o kdr kolay alisr. O 4 ay icinde de Zaten gunduz hep odasinda uyutacagm