Sezeryan oldum ama doğumhanede 2 kez yattım evet herkesin kendine ait odası var orda doğum yapıyorsun tek başına oluyorsun telefon kendine ait her şeyini alıyorlar doğduktan sonra bebek sanırım elbiselerini alıp giydiriyorlar diye biliyorum ama doğumhanede doğumdan sonra tutmuyolar normal odaya alıyorlar