Kızlar adetim 5 gün gecikti test yaptığımda çift çizgi çıkmıştı. Gecikmenin 5. Günü kan verdim ve o arada kanamam başladı normal adet gibi oluyorum iki gün sonra yani bugün betam 80 olmuş ama kanamam devam ediyor dış gebelik olabilir mi beta degerimde düşük bilen lütfen yazsın kafayı yemek üzereyim