Arkadaşlar merhaba. 40+3 hamileyim. Bebeğin asla gelmeye niyeti yok ve kilo alıyor bu yüzden doktorumun da önerisiyle daha fazla bekleyip hem normal doğumu hem de bebeğin durumunu riske atmamak adına yarın hastaneye yatış yapıcam ve fitille kendi sancımın başlamasını bekliycez. 2 saatte 1 nst çekilmesi gerektiği için hastanede kontrol altında olmam gerekiyormuş fakat doğum ertesi günü bulur dedi. Bu şekilde normal doğum yapan ya da deneyen var mı acaba aranızda ? Süreç gerçekten o kadar uzun mu ya da herhangi bir sıkıntısı var mı fitil ile doğum başlamasının ?