Buseceylan Merhaba erken gebelik testi yaptım artımed markası bu şekilde çıktı kan testi verdim 2 gün sonra çıkıcak sizce gebelik varmı 😊
Niidos Buseceylan bunun bi tık daha koyusuyla öğrenmiştim 😊 direkt hastanede verseydiniz kanı keşke sanırsam asmde verdiniz 2 gün bekle bekle çatlarım benn🤭
Okayss Buseceylan Bende böyle öğrendim hamileliğimi şok geçirmiştim çok mutlu olmuştum Hayırlı olsun canım sağlıkla kucaşına al 💕
Elitopatra25 Buseceylan evettt hamişsinn bende aynı bu şekilde adete 2 gün kala öğrenmiştim şimdi 10+4olduk🤗
Buseceylan Hepinize çok teşekkürler 😊 ilçede oturuyorum burda hastanede yaptırdım anca çıkar dediler ama normal kaset testte yaptım hemen çıktı iki çizgi 😊
Aysenur3535 Buseceylan bende cumartesi günü bu şekilde öğrendim aynıydı ve adetime 6 gün vardı beta 37.5 çıktı dün tekrar kan verdim beta 120 çıktı inşallah sağlıkla kucağımıza almayı Allahım nasip eder sen de çok yeni beta düşük çıkabilir canım ☺️
Buseceylan Aysenur3535 Aysenur3535 evet ilki 248 çıktı 2 gün sonra verdim 598 çıktı daha çok yrniymiş amin inşallah sağ salim alırıx kucağımıza ❤️