peri_07 çok eski bir doktor yanlış hatırlamıyorsam sigortada çalışıyordu figen demir bir yakınım gidiyordu çok paracı ve pahalı olduğunu söylemişlerdi yani memnun olanı da duydum memnun olmayanı da bence bir çok yönden düşünürsek muayenehane yerine özel hastane daha mantıklı bence (fikrim sadece)