123hh Dayanılmayacak bı ağrı değildi adet ağrısı gibi hatta hemşireler yürüyüşe çıkardı onlar gittikten 1 saat sonra eşimle tekrar yürüdüm gece kendi kendime yürümeye başlamıştım bile ve ben şimdiye kadar hiç ameliyat olmadım onu bırakın damar yolu bile ilk kez doğumda açtırmış biriyim şuan gayet iyiyim bitek yavaş yavaş yürüyorum dikişlerimi zorlamamak için