Merhaba gebeliğim 31. Haftası ama son birkaç haftadır uyumak aşırı zorlaştı sağıma yada soluma yattığımda bebeğim hareket edip ittiriyor bende acaba sıkıştı mı bişey oldu mu diye yatamiyorum sırt üstü yatmanın da sakıncalı olduğunu okudum siz nasıl ve ne şekilde uyuyorsunuz acaba