Dün bır post paylasmıstım hatırlayan anneler vardır dün kan tahlılı sonucu için doktorumun yanına gittim kan degerın düşük ilac fayda etmemiş dahiliyeye yolluycam dedi bugun de dahılıyeye gıttım dahiliyedeki doktor kan takvıyesi yapıcaz dedi yada iğne istersen igne vururuz dedi iğne de pahalı dedi 2500 tl sen 400 tl verıceksın dedi ben ilk hamileliğim oldugu ıcın kararsız kaldım basına gelıpde yaptıran anneler varmı aranızda acaba bı zararı olurmu yada hangisinin faydası daha cok olur kan takvıyesi mi yoksa iğne mi