biryazgecesii Benim oğlumun da anlattığınız şekilde vardı ama uyurken oluyordu sadece nöbet geçirir gibi. 9 günlükken yoğun bakıma girdi, kan tahlili mr ve eeg çekildi. Çok şükür temiz çıktı, nöroloji doktorumuz being uyku miyoklonisi olduğunu 3 ayda geçeceğini söylemişti çünkü uyanıkken olmuyordu