Zeynepozcan Lina-Annesi röntgen konusunu diyorsanız cevap veren olmuş ve demek ki bu konuda bilgisi olan biri yok, bilgisi olanlar elbette cevap veriyor
Rwerdst Lina-Annesi şimdi gördüm canım. Diğerlerine çok yorum atınca senin sandım ben soruyu 🤭 bu tarz konularda bilgisi olmuyo genelde insanların o yüzden yanıtlanmayabilir 🫤 sorunuz üste çıksın diye kendinize bir kaç yorum atabilirsiniz. Yoksa kaybolur sorun.
Lina-Annesi Rwerdst uzak dur dedi Kapıda deyince içeride sandı sanırım sonra açıkladım diş röntgeni olduğunu bekleme alanının karşısında olduğumu sorun olmaz.merk.etme dedi belki burda bilen vardır diye sorayım dedim.kimsw yazmadi :)
Rwerdst Lina-Annesi doktorun öyle dediyse bence sıkıntı yoktur. Bildiğim kadarıyla tomografi dışındakiler çok aşırı etkilemiyor ☺️
Lina-Annesi Rwerdst aynen kuzum bi de içeri girmedim ordan rahatım biraz amaa işte tedirgin oldum ister istemez :)