Annecik-02 arkadaslar merhaba, ben 23 haftalık gebeyim. Ve 14.haftamda serklaj oldum . şimdi bir korkum var .vajinamda baskı hissediyorum.kızlar sizce erken doğum belirtisi falan mi. Çok korkuyorum cevap verirseniz çok sevinirim
meliiisoz Annecik-02 canım o haftalarda banada oluyor çok şükür bebek büyüyüp yukarı çıktıkça ben çok hissetmemeye başladım ama son haftalarda yeniden oluyormus sanırım doğum yaklaştığı için
Annecik-02 meliiisoz Çok teşekkür ederim canım cevabın için. İçimi rahatlattin. Normal yani bu durum degil mi
meliiisoz Annecik-02 normal canım ara sıra bıçak saplanır gibi acılarda olurdu korkma zaten serklajlısın çok ayakta kalmıyorsundur olabildiğince dinlen ayaklarını yükseltmekte iyi gelebilir beni rahatlatıyordu