hasretlik minikoglumuz benimki 1850 idi 33 te sizinki daha da iyi. Doktorum normal dedi bu arada benimkine de
minikoglumuz Dxxnx üzülmeyin neden üzülüyorsunuz ki bebekler gelişimi daha önemli kilolarından ziyade sadece önde giden bebeğim bu aralar yavaşladı normal mi diye kilo post açtım. Endişe etmeyin ileri ki haftalar da daha iyi kilo aldığını söyledi doktorumuz