gzlannesi Blm26 evet canım bendede oluyordu magnezyum kullan ve günlük 1 soda kesin iç doğana kadar katlanacağız ve insanı 3 gün topallatıyor
MerveSinan Blm26 ayy benim hep oluyor.Bir sabah ayni yere iki kere kramp girdi.Normalde magnezyum kullaniyorum.Magnorm ilacin adi.İlaci bir kac gun almayayim dehset bir agri ve krampla yatakta ciglik cigliga uyaniyorum Cok aci verici bir durum :((
Asilinannesi16 Blm26 1 saat oncr hastaneden geldim iki bacagimda tamamen kitlendi yuruyemiyorum resmen 20. Haftalarda falan baslamistim zaten magnezyum a gunde 1 kere içiyordum simdi günde 2 kere ic dedi magnezyumu doktorum gecmezse ılık duş al bi tane parol ic dedi
Blm26 Tamam teşekkür ederim ☺️ soda içeyim o zaman. Magnezyum kullanıyorum aslında ama demek cekicez bunu ☺️27+6 dayım ben de
Blm26 Evet ya gerçekten acısı bir başka oluyor. Ben de başta o ilacı kullanıyordum sonrada doktor değiştirdi
Eylulmom_ Blm26 magnezyum eksikliğinden dolayı oluyor malesef ilaç kullanıyorsunuzdur ama haricinde mineralli sade soda içebilirsin günde 1 tane bana doktorum önermişti magnezyum için bende çok çektim o kramplardan
Gmzttan Aydan sonra geceleri olmaya başladı uykumdan krampla uyanıyordum kalkıp ayağımın üstünde bastığım zaman geçiyordu ama acısı çok kötü magvital kullanıyorum magnezyum iyi geldi kramplar durdu
Niidos Blm26 magnezyum, maden suyu içmekten başka bi şey yapamıyorum.. 5 gün önce girdi gece, hala bacağımın ağrısından duramıyordum dğne kadar. Bugün gene var ama öldürücü bir ağrı değil o yüzden daha iyi hissediyorum 🥲🥲🥲
Ezgifatma2010 1 hafta oldu dogum yapalı hala giriyor okramp malesef ve sürekli magnezyum kullanmama ragmen
Blm26 maden suyunu bilmiyordum ben de başlayayım bugün. Benim de bugün oldu korktum hala ayagimin üzerine basarken topalliyorum.