Selam kızlar,
9+6 haftalık hamileyim. Mantar enfeksiyonu oldum. Doktora gittim ve gyno lomexin fitil ve travazol krem verdi. Hamileyken bu fitili kullanan var mı? Hamileyken fitil kullanmak riskli diye duymuştum. Yardımcı olursanız sevinirim içime su serpmiş olursunuz 🥰