Tuana34 Anonim16 çizgilerin yarım çakması genelde test bozuk olduğunda oluyo 5-6 saat sonra birdaha tekrarlayın isterseniz
Tuana34 Anonim16 yani emin olamadım bende bugün benimde yumurtlama günüm ama hiç ağrı falan olmayınca bende o konuda yorum yapamıyorum
Anonim16 Tuana34 Ovulasyon testinde mi pozitif gördünüz. Benim yumurtlama zamanı ağrı oluyor bir de kasığa dokununca yuvarlaklık elime geliyor oradan anlıyorum.
Tuana34 Anonim16 evet ovülasyonda gördüm siz diyince farkettim dün şişlik vardı bende gaz gibi ama sol kasıkta bi şişlik vardı önemsememiştim test yapınca yumurtlamaydı siz demeseniz bağdaştıramazdım
Anonim16 Tuana34 Ya ne güzel önemli olan test zaten. Hangi günleri değerlendirmek lazım şimdi ? Ben geçen ay yumurtlamayı bir öncesi günü ve sonraki günü yani çatlama gününü değerlendirdim ama tutmadı. Bu sefer gün aşırı yapmayı düşünüyorum.