Hafizebirhanim Bugun tam 6 hafta oldu, arada bianda kasıklarıma giren bi kuvvetli sanci, kisa sureli oluyo ama baya nefes kesiyo bu normalmi ? Yoksa soguk felanmi aldim acaba ? Birde 6. Haftada olup kesenin gozukmesi ve bebegin gozukmemesi normal mi ? 🥺
mervesercandemir Hafizebirhanim gaz sancısıdır büyük ihtimalle. 10. Haftada kalp atışı duyanlarda varmış buradan okuduğum kadarıyla
Nr_avc3 Hafizebirhanim bende şuan 7 haftalığım canım aynı sorunlar bende de vardı keskin sancılar adet ağrısından da şiddetliydi yani 6+5 te kese göründü ama bebek çok minik göründü
Minigininannesi Hafizebirhanim kramp gibi bir şey bendedir oluyor sonra dinlenince geçiyor bu haftalarda normal diyorlar
Hafizebirhanim mervesercandemir yolk kesesini doktor gördü ama yinede endise ediyorum 😔 gaz sancisi olsa anlarim.gibi geliyo ama 😥
Hafizebirhanim Nr_avc3 peki biz bebegi gormedigimiz için bu programda yazdigi gibi 6 haftalik felan olmamismiyiz, anlayamadim 🥺
Yagmurgvn Hafizebirhanim belki son adet tarihine göre 6 haftalıksınız ama geç döllenmiş olabilir yanı belki de 6 haftalık daha olmamış olabilir bende de öyleydi normalde son adetime göre 6+5 olması gerekirken 5+5 di sadece kese görünmüştü bebeği 7. Haftada kalbiyle beraber gördük yani korkma yolk kesesini gördüyse endişe etme tatlım haftan küçüktür daha uygulamaya göre biz çok şükür 16 haftaya girdik
Hafizebirhanim fizikcianne kese zaten gozuktu cok sukur bebek gozukmedi (: betaylada bi alakasi yokki kesenin yada bebegin (:
Guner37- Bende 6+4 teyim kasıklarım gece çok fazla ağrı yapıyor ara ara adet sancısı gibi vuruyor doktorum gayet normal dedi bebek kendine yer açıyormuş. Benim de kesem oluşmuş bebek 2mm çok küçük olduğu için usg de görünmeyebilir 10 gün sonra kalp atışı için gideceğim 🌸🙏🏻
Hafizebirhanim Guner37- ayni haftalara yakin olup ayni asamalari beraber yasayinca moral oluyo galiba (: mutlu oldum ❤️