mine3444 miray1995 ıncia aldım. Katkısız organik diye Henüz bebeğim doğmadı. Ama ben pismistim kullandım ertesi güne geçti 🤣 denemiş oldum
prematureannesi_ miray1995 ıva natura aldım herşeyinden memnunum ama pişik kremi iyi gelmedi ilk zamanlar kuru kalmıyor çünkü altları o yüzden sağlam bir pişik kremi şart olabilir bepanthol kullanıyorum bazen de hamazinc sağlık ocağı yazıyor.
Paramedik16 miray1995 mustela ve hametan kullanıyorum Acıbadem de de bu şekilde kullanıyorlardı bebeklerime öyle devam ettik