Snm135 Benim oğlum haziran da dogmustu. İlk bir ay evde uzun yenidogan takımları giydirmistim. 15. Günden sonra dışarıda kısa kollu giydirdim hep çünkü hava çok sıcaktı. Yani o an nasil giydirmen gerektiğini anlıyorsun zaten canım, havanın durumuna göre 🙂🧡