Benim astımım ve alerjim var ileri derecede olabiliyor genelde kestine kullanıyorum 3 aydır onun öncesinde de levmont kullandım yine şuan 26. Haftamdayım şükür hiç problem olmadı kullanmayınca daha kötü oluyorum Çünkü ayrıca perinatolog takip ediyor gebeliğimi hiç bir problem olmaz dedi