Kızlar merhaba 31 +2 haftamdayim bugün konrtol vardı doktorum bebek down sendromu olabilir dedi midesi büyükmüş ve ben 2li tarama testimi ve detaylı ultrasonu yaptirdim bisey çıkmadı şimdi nasıl olurda böyle bisey der anlam veremiyorum cok üzüldüm hastaneden eve aglayarak dönüyorm sürekli biseyler çıkıyor