Benim de göğüs çevremde ve halkalarında kararmalar var. Esasen yüzümde boynumda ve omuz arkalarımdaki sivilceler sıkıntı veriyor, acıyor da biraz. Kıllanmam da var. Üstelik ergenliğinde dahi sivilce çıkarmamış insandım. Buradan şunu çıkarıyoruz; hormon her şeydir. Ne kadar önemli ki vücudumuzda bunları gözlemliyoruz. Hamilelik sonrası da, tiroid ve kadınlık hormonlarımızın düzenli tetkik taramasını yaptırmalıyız şeklinde kamu spotumu da iliştireyim ❤️