Tubabebe evet. Hani biz kadınlar normalde bile kilo alicaz diye kaçırmamaya özen gosteririz ya. Gebeliktede ayy gebeyim nasılsa yiyebiliriz diyoruz. Kendimizi saliyoruz gebeliğin rahatlığı ile. İlk gebelikte 15 kilo aldım bu yüzden. Bu ikinci gebelik. Dikkat etmek değilde aşiriliktan kacindim. Sabah haricinde ekmek tuketmedim. İki öğün yedim sabah ve akşam en geç 7 de yedim. Ara öğünde iki öğün. Kuru yemiş meyve ağırlıklı beslendim. Tatlı falan yok. Meyve var kuru yemiş var nasılsa. Bebeğime hiç bir faydası olmayacak şeyleri tüketmedim abur cubur yada tatlı yada hamur işi ama nefsimi körleyecek kadar tadımlık tabikide yedim. Aslında ne yediğimiz değil ne kadar yediğimiz önemli ☺️