ilknurakdogan1 Bugün tam 14 haftalık olduk cuma günü randevumuz var sizce öğrenebilir miyim geçen hafta ikili test yaptırdığım yerdeki doktora sordum daha erken dedi bence göremedi ya da bakmak istemedi gibi geliyor siz kaçıncı hafta da öğrendiniz
Zeyzey055 ilknurakdogan1 ikili teste girmiştim geçen hafta 12. Haftada erkek gibi demisti değişebilir ama ilk gebeligimde 12 den 15 e kadar kiz dediler 16 da erkek olduğunu ogrenmistik
Gebeysek1 ilknurakdogan1 12. Haftada öğrendim ama erkek olduğu için. Erkek çabuk öğreniliyormuş genelde
Gamzebildikkk 14 haftalık gittiğimde baktı tahminim var haftaya gel net olsun dedi söylemedi 15. Haftamda gittim söyledi ben 2 ayrı doktora daha gittim hepsi aynı dedi 🌸
3Tospikannesi ilknurakdogan1 ikili taramada 13.haftada kız 16.hafta net belli olur dedi 16.haftada kesinleşti kız olduğu 😊 özel ise söylemesi lazım
Bet1 ilknurakdogan1 ilk oğlum 11 haftalık öğrendim ikinci hamileligim erkek oda 22. Hafta detaylıda anca gösterdi
Babyykmz ilknurakdogan1 ben 11+4te gittim ama önde gidiyordu 12+5 gozukuyordu doktor erkege benzetti ama bir 10 gunu daha var dedi dun 15+5 te gittik 16+6 olarak yine önde gidiyor. Parti yapcagimiz icn annemizi yanimizda goturduk biz ciknca ona soylesin diye ama doktor bakarken ben bacak arasini bir anda gordum yok canm bana oyle gelior dedim. Biz annemi odada birakip ciktik esimle esim bana ben gordum kiz bacak arasi bostu dedi bende gordumde emin olamamistm 😀 yani 14. Haftada bebek gosterirse doktor bakarken sizde anliyorsunuz direkt gorebliorsnz