Zuleyha1 11 haftalıgiz şuanda iki haftadır tansiyonum çok çok düşüyor ayağa bile kalkamıyorum benim gibi olan var mı aranizda var ise neler yapıyorsunuz bunun için
xbebegimx Zuleyha1 ilk zamanlar bnde de vardi ara ara hala oluyor doktor cikmasindan iyidir dedi ensene soguk su kolonya falan sur cnm iyi geliyor
Busra_ Bende de düşüklük çok sık oluyordu halende aynı ve doktorum bunun iyi bişey olduğunu söyledi düşmesi bebek açısından iyiymiş yükselmesinden kork demişti dinlenip tuzlu ayran iç meyve falan tüket demişti