Kızlar selam 21.haftamıza giricez oğlumla. Bugün tetanoz aşısı için aile hekimliğinden çağırdılar ordaki ebe kullandığım takviyeleri sordu ve çok fazla olduğunu bebekte otizme yol açabileceğini benim yaşadığım idrar yolu problemlerinin sebebinin bunlar olabileceğini söyledi çok kafam karıştı. Kullandıklarım d vit,demir hapı, nbl alg yağı ve nbl pregna formula. Sizce fazla mı hepsini doktorum önerdiği için kullanıyorum siz neler kullanıyorsunuz?