Genelde oto koltuğu sorulunca pek kimse cevap vermiyor her iki uygulamadan da baktığım kadarıyla. Umarım yine aynısı olmaz. 4 aylık olduk oto koltuğu her geçen gün artıyor fiyatlar. Öneriniz varsa çok sevinirim. Baby plus stork l-sıze kullanan var mı. Joie ile çok benzer geldi sanırım yeni çıktı ama emin olamadım